Gelibolu Bilim ve Sanat Merkezi (BİLSEM) Çalgı Atölyesi öğrencileri tarafından hazırlanan yıl sonu müzik konseri, sanatseverlerden büyük beğeni topladı. Öğrencilerin yıl boyunca edindikleri müziksel kazanımları sergilediği konser, yoğun katılımla gerçekleştirildi
Çok Amaçlı Salon’da düzenlenen programda, Müzik Öğretmeni Timur Doğan yönetimindeki öğrenciler sahne aldı. Konserde öğrenciler gitar, keman, piyano ve viyolonsel performanslarının yanı sıra koro çalışmalarıyla da izleyicilere unutulmaz bir müzik şöleni sundu.
Bireysel ve toplu olarak seslendirilen eserler, salonda bulunan davetliler tarafından ilgiyle takip edilirken öğrencilerin sahne performansları büyük alkış aldı. Yıl boyunca gösterdikleri emek ve özveriyi sahneye taşıyan öğrenciler, izleyicilerden tam not aldı.
Programa Gelibolu İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Aydın da katılarak öğrencilerin heyecanına ortak oldu. Konser sonunda öğrenci ve öğretmenleri tebrik eden Aydın, sanatsal faaliyetlerin öğrencilerin çok yönlü gelişiminde önemli bir yere sahip olduğunu vurguladı.
Öğrencilerin ortaya koyduğu başarılı performanstan duyduğu memnuniyeti dile getiren Aydın, konserin hazırlanmasında emeği geçen öğretmenlere, öğrencilere ve destek veren ailelere teşekkür etti.
Yıl sonu konseri, öğrencilerin ve davetlilerin hatıra fotoğrafları çektirmesinin ardından sona erdi.
Haber: Uğur Kılıç