Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli (TYMM) doğrultusunda öğretmenlerin mesleki, kültürel ve sosyal gelişimlerini desteklemek amacıyla hayata geçirilen Gelibolu Öğretmen Akademileri programlarının yıl içerisindeki son oturumu gerçekleştirildi
Gelibolu Gurme Restoran’da düzenlenen programda, Gelibolu Belediye Başkan Yardımcısı Süleyman Burak Batır, “Damaktaki Gelibolu” başlıklı sunumuyla ilçenin köklü mutfak kültürünü, yerel lezzetlerini ve gastronomi mirasını öğretmenlerle paylaştı.
Katılımcılar, Gelibolu’nun tarihi ve kültürel birikiminin önemli bir parçası olan yöresel yemekler ve gastronomik değerler hakkında kapsamlı bilgiler edinme fırsatı buldu.
Programa Gelibolu Belediye Başkanı Dr. Ali Kamil Soyuak, İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Aydın, Profesyonel ve Eğitmen Aşçı Şef Eyüp Kemal Sevinç, Gelibolu Belediyesi Başkan Yardımcısı Birol Gezer ile yönetici ve öğretmenler katıldı.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin kültür aktarımı, yerel değerlerin yaşatılması ve öğretmenlerin çok yönlü gelişiminin desteklenmesi hedefleriyle örtüşen programda, Gelibolu’nun gastronomik zenginlikleri üzerine verimli bir söyleşi gerçekleştirildi.
Bilgi, kültür ve yerel değerlerin buluştuğu etkinlikte Gelibolu Öğretmen Akademileri, 2025-2026 eğitim öğretim yılı kapsamındaki faaliyetlerini başarıyla tamamlayarak öğretmenlerin mesleki ve kültürel gelişimlerine katkı sunmayı sürdürdü.
Haber: Uğur Kılıç