Gelibolu İlçe Millî Eğitim Müdürü Kadir Aydın, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın tamamlanması dolayısıyla bir mesaj yayımladı
Mesajında, bir eğitim öğretim yılının daha emek, gayret, fedakârlık ve başarılarla geride bırakıldığını ifade eden Aydın, öğrencilerin akademik, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda en iyi şekilde yetişmesi için özveriyle çalışan tüm yönetici ve öğretmenlere teşekkür etti.
Öğrencilere de seslenen Aydın, yıl boyunca gösterilen çaba ve emeğin ardından öğrencilerin dinlenmeyi hak ettiğini belirterek, yaz tatilinin verimli geçirilmesi çağrısında bulundu. Aydın, öğrencilerin tatillerini dinlenerek, kitap okuyarak, yeni deneyimler kazanarak ve aileleriyle kaliteli zaman geçirerek değerlendirmelerini istedi.
Velilere de teşekkür eden İlçe Millî Eğitim Müdürü Kadir Aydın, eğitim sürecinde gösterilen destek ve iş birliğinin önemine dikkat çekerek, çocukların gelişim yolculuğunda ailelerin en güçlü rehber olmaya devam edeceğine inandığını ifade etti.
Gelibolu’da eğitimin niteliğini artırmak için çalışmaların sürdüğünü vurgulayan Aydın, öğrencilerin Türkiye Yüzyılı vizyonuna uygun şekilde bilgiyle, değerlerle ve güçlü bir karakterle yetiştirilmesi adına tüm paydaşlarla birlikte çalışmaya devam edileceğini belirtti.
Aydın, mesajının sonunda 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın başarıyla tamamlanmasında emeği geçen tüm eğitim çalışanlarına teşekkür ederek, öğrenci ve velilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diledi.
Haber: Uğur Kılıç