Gelibolu Atatürk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından düzenlenen mezuniyet töreni, öğrenciler, veliler, öğretmenler ve davetlilerin katılımıyla gerçekleştirildi
Okul bahçesinde düzenlenen törende mezuniyet heyecanı ve gururu bir arada yaşanırken, öğrencilerin aileleri de bu özel güne ortak oldu.
Törene katılan İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Aydın, yaptığı konuşmada mezun olan öğrencileri tebrik ederek, eğitim ve çalışma hayatlarında başarılar diledi. Öğrencilerin bilgi, beceri ve değerlerle donanmış bireyler olarak ülkenin geleceğine önemli katkılar sunacaklarına inandığını ifade eden Aydın, öğrencilerin yetişmesinde emeği geçen okul yöneticileri, öğretmenler ve velilere teşekkür etti.
Programda mezun öğrenciler için düzenlenen etkinlikler ilgiyle takip edilirken, tören boyunca duygusal ve coşkulu anlar yaşandı.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, mezun olan tüm öğrencilere başarı dileklerini ileterek, hayatlarının yeni döneminde sağlık, mutluluk ve başarı temennisinde bulundu.
Haber: Uğur Kılıç


