Sağlık alanında nitelikli insan gücü yetiştiren Gelibolu Ecebay Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde mezuniyet töreni düzenlendi

Öğrenciler, öğretmenler ve velilerin yoğun katılımıyla gerçekleşen programda mezuniyet sevinci ve gururu birlikte yaşandı. Okul bahçesinde düzenlenen törende öğrencilerin hazırladığı etkinlikler ilgiyle takip edilirken, aileler de bu özel güne ortak oldu.

Törende bir konuşma yapan İlçe Milli Eğitim Müdürü Kadir Aydın, sağlık mesleğinin bilgi, beceri, fedakârlık ve insan sevgisini bir arada gerektiren önemli bir alan olduğuna dikkat çekti. Mezun öğrencileri tebrik eden Aydın, geleceğin sağlık çalışanları olarak ülkeye önemli katkılar sunacaklarına inandığını ifade etti. Ayrıca öğrencilerin yetişmesinde emeği geçen okul yöneticileri, öğretmenler ve velilere teşekkür etti.

Programda, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda akademik başarının yanı sıra millî ve manevi değerlerle donanmış bireyler yetiştirmenin önemi vurgulandı. Mezuniyet belgelerinin takdim edilmesinin ardından öğrenciler geleneksel kep atma töreniyle mezuniyetlerini kutladı.

Meslek hayatına ilk adımlarını atan öğrenciler tebrik edilirken, kendilerine sağlık, mutluluk ve başarılarla dolu bir gelecek temennisinde bulunuldu. Tören, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.

Haber: Uğur Kılıç