Gelibolu Belediyesi, hizmet kalitesini artırmak amacıyla araç filosunu genişletmeyi sürdürüyor. Bu kapsamda, Türkiye Belediyeler Birliğinin hibe desteğiyle temin edilen 1 adet vidanjör aracı belediye hizmetlerine kazandırıldı

Yeni aracın hizmete alınması dolayısıyla açıklamalarda bulunan Gelibolu Belediye Başkanı Dr. Ali Kamil Soyuak, göreve geldikleri günden bu yana vaatlerini bir bir yerine getirmeye çalıştıklarını belirterek, “Sevgili vatandaşlarım, göreve başladığımız günden beri söylediğimiz şeyleri tek tek yapmaya, elimizden geldiği kadar başarmaya çalışıyoruz. Yine bugün, Gelibolu Belediye Başkanlığının bütçesinden bir kuruş çıkmadan bir vidanjör sahibi olduk.” ifadelerini kullandı.

Hibe desteği için Türkiye Belediyeler Birliği’ne teşekkür eden Başkan Soyuak, “Tek derdimiz Gelibolu’ya hizmet etmek. Türkiye Belediyeler Birliği’nin katkısıyla 1 adet vidanjör aracımızı hizmete aldık. Gelibolu için çalışan, üreten ve gelişen bir belediyecilik anlayışıyla yolumuza devam ediyoruz.” dedi.

Haber: Uğur Kılıç