Merhaba kıymetli okur.
Gelibolu Gazetesi olarak ilk sayımızı yayınladık ve ilk sayıda yazdığım köşe yazısı da ‘Gelibolu Düşünce Platformu’ndaki bazı isimleri kızdırmış. Herkesi memnun etmek gibi bir misyonum da yok zaten.
Düşünce platformunun kıymetli yöneticileri hakkımda müthiş tespitlerde bulunmuşlar, kendilerine çok teşekkür ediyorum. Ata Turşucu benim için ‘Sahibinin Sesi’ benzetmesi yaparken Oğuz Aslan da ‘İletişim Başkanı’ ilan etmiş beni. Tabi bir de Serdar Azak var, o biraz temkinli yaklaşmış. ‘Ben yazıyı paylaşıyorum, gerisi sizde’ diyerek atmış beni skolastik düşüncenin ortasına.
Oğuz Aslan’la Ata Turşucu’nun benzetmelerine katılmasam da tarzları hoşuma gitti. En azından tavırları net. Serdar Azak’ı içten pazarlıklı buldum biraz. Onun da tavrını net bir şekilde ortaya koymasını beklerdim doğrusu. En azından bu yazıdan sonra net bir tavır da ondan bekliyorum.
Hakkımda yorum yapan herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Zamanla tanırız birbirimizi ama yine de bazı yorumları gerçekten komik bulduğumu söylemeden edemeyeceğim. ‘Bu gidişle 10. Sayıyı göremezsin’ diyen arkadaş vardı mesela. Bu yorumu uzun seneler önce Tekirdağ’da Ak Parti ilçe başkanı yapmıştı bana. Kaçıncı sayımdı hatırlamıyorum ama benim yaptığım bir haberin ardından istifa etmek zorunda kalmıştı. Benim gazetem hala devam ediyor…
Gelelim diğer yorumlara. Yorumları genel olarak ikiye ayırabilirim değerli okur. Hakkımda fikir beyan edenlerin yarısı ki buna Oğuz ve Ata Beyleri de katabilirim, beni ‘yandaş’ olmakla suçlamış. Diğer yarısı da ‘daha dün geldin, senin ne haddine fikir beyan etmek’ tadında yorumlar yapmış.
‘Yandaş’ suçlamasına çok alışkınım. Meslek hayatımın neredeyse tamamında Ak Partililer tarafından ‘CHP yandaşı’, MHP’liler tarafından ‘Komunist’ olarak itham edildim. İşin komik tarafı şimdi de CHP’liler tarafından ‘Ak Parti yandaşı’ olarak anılıyorum.
Bence şöyle yapalım; Benim bir Youtube kanalım var, ismi Klişe TV. Ak Parti, CHP, MHP, İyi Parti, Deva, Memleket, TKP, İşçi Partisi hatta HDP’lisine varana kadar onlarca siyasetçiyle program çektim. Vaktiniz de bol diye söylüyorum. Açın, izleyin, hakkımda fikir sahibi olun ve sonra tartışalım.
‘Daha dün geldin Gelibolu’ya, senin ne haddine fikir beyan etmek’ tadındaki yorumlara cevap verip vermemek arasında gidip geliyorum. En azından şu soruyu sorayım bu tarz yorum yapanlara; ‘Bir yer hakkında fikir beyan etmek için kaç yıl şartı aranıyor? Ya da Gelibolu’da oturuyoruz diye Çanakkale hakkında yorum yapamaz mıyız? Bu örnekler uzar gider.
Gelibolu Düşünce Platformu’ndaki bazı isimleri Skolastik Düşünce’den kurtulmaya, saygı çerçevesinde tartışmaya davet ediyorum. Koca koca insanlarsınız, bir çoğunuzun mürekkep yalamışlığı da var anladığım kadarıyla. Hakaret etmeden de yorum yapabileceğinizi, fikir beyan edebileceğinizi umuyorum.
Kalın sağlıcakla.
NOT: Youtube kanalım için aşağıya link de bırakıyorum.

